2009. december 10., csütörtök

Internetes pénzkeresés - AMIT én NEM AJÁNLOK

Itt azokról az ajánlatokról írok, amikbe akaratlanul is lépten-nyomon belefut az ember. Én végigpróbálgattam egyet s mást, és szerintem ezek nem működő dolgok. ez persze az én véleményem, lehet, hogy valakinek beválik (vagy azt mondja). :)

NEM internetes pénzkeresés 1 - online póker. Sok oldalon felajánlják, hogy megtanítják a tuti trükköt, amivel biztos nyereményre lehet szert tenni, adnak is kezdőtőkét, 10-20 ezer Forintot általában. Ahhoz azonban, hogy az ember valódi pénzt nyerhessen, nyilván kezdőtőkét kell fizetni. Ha valaki pénzt akar keresni, szerintem ne azzl kezdje, hogy fizet.

NEM internetes pénzkeresés 2 - kattintgatás. Számos ilyen oldal van, ahol regisztrálni lehet, és azért fizetnek, ha különböző hirdetésekre kattintgatunk. Persze egy kattintás minimális összeget ér, és az ilyan oldalak tele vannak vírusokkal. Amit veszíthetsz vele: időt. Amit nyerhetsz: tapasztalatot, és van, amikor tényleg fizetnek de szerintem aki valamennyire inteligensnek tartja magát, az internetes pénzkeresés más formáját választja. Amire számítsál: mindig van egy kifizetési limit, és sok oldalon a limit elérésékor megszűnik a fiókod, vagy maga az oldal... Akinek sok ideje van, és kíváncsi, kipróbálhatja, hogy működik -e. Én kb. 1 dollár összegyűjtése után meguntam. :)

NEM internetes pénzkeresés 3 - surfbarok: ez hasonló az előzőhöz, regisztrálni kell egy oldalon, majd utána egy raklámcsík fog a képernyőn futni, ami óránként pár cent bevételt jelent. Ezt vagy kifizetik, vagy nem.

NEM internetes pénzkeresés 4 - piramisjátékok: ezekhez gyakran tartozik egy csillógó-villógó oldal, amin mindent megtudhatunk a ránk váró csodálatos életről, ha bekapcsolódunk a programba, sokszor egy fél órás videó is tartozik hozzá, csak az nem derül ki, hogy milyen termék/szolgáltatás áll mögötte, szerintem ennek az az oka, hogy semmilyen. Mindig valamennyi pénzt be kell fizetni regisztrációs díjként, és rá kell venni még rengeteg embert, hogy tegyék ugyanezt.

1 megjegyzés:

  1. Tisztelt Szerkesztő!

    Szeretnék privátban írni Önnek, de nem találtam elérhetőséget, ezért szeretnék egy email címet kérni, amint el tudom Önt érni!

    Köszönettel:
    Laja István

    VálaszTörlés