2009. december 10., csütörtök

Pénzkeresés az interneten? Áááá, én nem vagyok ennyire komolytalan!

Pénzkeresés az interneten? Áááá, én nem vagyok ennyire komolytalan! - sokan így gondolkodnak az internetes pénzkeresés lehetőségeiről. Annyiban igazuk van, hogy rengeteg komolytalan, csaláson alapuló ajánlat fut internetes pénzkeresés vagy másodállás címén, és nehéz megtalálni és kiválasztani a működő lehetőségeket, amik egy másodállás vagy akár egy főállás szerepét is betöltheti, ami a keresetet illeti. Személy szerint én is sokat keresgéltem, amíg néhány működő internetes pénzkeresési lehetőségre találtam. Nem vagyok milliomos (és nem is leszek az rövid időn belül), és nem is karbatett kézzel ülök egész nap a Bahamákon koktélt szürcsölgetve, dúskálván az interneten megkeresett millióimból. A hasonló dolgokat ajánló oldalakról jobb lendületből továbbállni. Az internetes pénzkeresés helyett jobb lenne internetes munkáról beszélni, mert munka nélkül az interneten sem lehet pénzt keresni.
De a sok mellébeszélés helyett nézzük a konkrétumokat!

3 megjegyzés:

  1. Hello mindenkinek,

    Nagyon köszönöm a sok pozitív visszajelzést.

    Úgy látom nagyon sokan élnek a lehetőséggel, és megkeresik a napi 200 - 300 Eurót. Néhányan ennél sokkal többet is.

    Ha Ön is ki szeretné próbálni a technikáimat, kattintson ide: www.penzeso.com

    Az Interneten, napi néhány órával, akár mellékesként is megkereshet, akár napi 200 - 400 Eurót, ami most olyan 50 - 100.000.- HUF.

    www.penzeso.com

    Ez egy hatékony és teljesen ingyenes módszer.

    Győződjön meg róla Ön is.

    Kattintson ide : www.penzeso.com


    Üdvözlettel:

    Steve
    Köszi!
    Köszi,
    én 300 eurót vesztettem, a feleségem 250 eurót 2 óra alatt!

    VálaszTörlés
  2. Ha esetleg valakit érdekel így is lehet pénzt keresni, egy minimális befektetéssel:

    http://befektetoclub.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Pénz befektetése nélkül pénzt kereshetsz !

    Szeretnél pénzt keresni pénz befektetése nélkül? Dolgozol, de szeretnél még többet keresni? Munka nélkül vagy, de szeretnél pénzt keresni? Tanulsz vagy kismama vagy és jól jönne egy kis pénz? Akkor neked erre a munkára van szükséged! Nincs szükséged semmi kezdeti tőkére!!! Napi 3-4 óra munkával hetente kereshetsz 75-1000$-t, ha több szabadidőd van, akár többet is. Mire van szükséged? Internet elérésre, számítógépre, minimális számítógépes ismeretre…, a többi már csak azon múlik, mennyire gondolod komolyan. Nem MLM!!! Bővebb információért küldj egy e-mailt a következő címre: jomark12@gmail.com Tárgyhoz írd be : Pénzkeresés a neten 1.

    Állás típusa: internetes munka, online munka, távmunka, részmunkaidős munka, diákmunka, otthoni munka, stb.

    Minimális számítógép ismeret.

    Jövedelem:100/500$ hetente, de tőled függ.

    Követelmény: kitartás, szorgalom, figyelem, türelem.

    VálaszTörlés